Alla mina Simsspel



Mina (Sofijah) sims spel men jag tror jag kommer köpa The Sims 3 In I Framtiden :-D
Och snart kommer det ett inlägg om Simstonåringar :)
Chiao
Simslovers
Sara
2013-10-20 @ 22:24:48

OMG! Hur många spel har du Sofijah? Jag kan ta några hehe, nej men seriöst asså hur har du råd att köpa alla? Jag tänker också köpa "in i framtiden" när den släpps, det verkar va roligt, man kan ju liksom åxå in i framtiden och bygga robotar och mycket mer. Ps. Älskar eran sida❤️

Svar: Hej sara, jag samlar o får lite pengar av miba föräldrar ibland. Ja, de ska bli kyl med in i framtiden
Simslovers




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tsimsf.blogg.se

Hej Vi är 2st tjejer som älskar sims. I den här bloggen kommer ni få läsa och se allt möjligt om sims 4 och lite där till. Chiao♡ Simslovers

RSS 2.0