The Sims 4

Hej vi har skrivit om att det kommer the sims 4 och det kommer ut under hösten 2014 har vi googlat fram. Men nu tänker vi skriva om vd vi tycker om det.
 
Jag tror min sim, Rebecca ser väldigt mycket i fram emot det. Men jag själv ville gärna att de skulle fortsätta med trean. Visst det blir bättre detaljer och så. Men det kunde de väl gjort i trean fast the sims 3 Framtiden var nog det sista the sims 3 spelet. Men när de väl kommer ut kanske jag inte är den första köparen men så småningom så kommer jag också köpa en jag vill ju fortsätta med sims. Mina förhoppningar ♣♣♣  (tre) av fem
 
Sofijah's åsikt kommer senare i det här inlägget.
 
Men vi kommer ju fortsätta blogga om Sims för det här är en blogg där vi bloggar om Sims inte bara trean.
 
Chiao♥
Simslovers



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tsimsf.blogg.se

Hej Vi är 2st tjejer som älskar sims. I den här bloggen kommer ni få läsa och se allt möjligt om sims 4 och lite där till. Chiao♡ Simslovers

RSS 2.0