Fredagen den 13 Sims Novell

Hej Idag är det Fredagen den 13 :O än så länge har det inte hänt någon otur för mig än.... men min sim fick dåligt betyg på sitt prov och råkade klämmas i en sån här säng
:-( . Här kommer en spöknovell på Sims, inte en riktig Sims Halloween historia... SIMS SPÖKNOVELLEN "SPÖKSAMLING DEN 13" Rose Von snow satt i sitt kök klockan 23.09 och läste englishSimspress. På framsidan såg man stora rubriker om Fredagen den 13 och alla olyckor som hänt genom åren på just den här dagen och som alltid stod det längst bak i tidningen ett olycksrealterat korsord. Rose såg på almanackan fredagen den 13 år 1927,medans hennes trettiotreåriga man Mr William Von Snow snarkade i sovrummet och de 5åriga tvillingbarnen Anna och Karl log i sitt lilla rum och snarkade nästan lika högt som sin far. Rose betraktade tavlan som hängde bredvid almanackan och smålog. På bilden var det hon som 19 åring när hon gifte sig med sin älskade man och hon tänkte vad snabbt tiden har gått, nu står hon här som 25 åring. Den enda skillnaden är att hon inte visste när hon var 19 att hon blev spöke när hon blev med barn för ett år sedan med sin ex-man. Barnet fick namnet Folke och bor hos modern, hennes ex-man sitter i fängelse. Men när hon tänker på hur hon blev spöke är det som att få kallvatten hällande över sig. hon har hållit det tyst inom sig men idag tänker hon berätta på spöksamlingen som hålls varje år på fredagen den 13 för att berätta och lyssna på hemska historier,vissa påhittade andra inte.. . Rose såg på klockan 23.54 och satte på sig sina nya bruna Sims klackade skor och gick till spöksamlingen. Hon satte sig ner på en stubbe och log sen på marken en sekund efter, det var Rosalie Uley hennes ex-man's syster som hade puttat ner henne.
Från thesims.ifokus.se Kopiering Tillåten Rose samlade sina krafter betraktade de andra. Alla stirrade och Rosalie hummade. Det var för ett år sedan,år 1926 jag gick en promenad med min ex-man. Han var övertygad om att det var något skumt med William så han försökte övertala mig att bli hans älskade igen men jag sa bestämt nej. Han blev så arg, och puttade in mig i hans stuga, 5 veckor senare såg William magen och blev överlycklig sen rasande han bet mig och jag blev ett spöke på natten därefter, jag var så förtvivlad över att jag var ett spöke och hur jag blev det. William kom in i sovrummet och viskade känner du känslan så har jag levt ända tills år 1918. Det finns ett botemedel över att bli människa igen så som jag, DÖD, döda, döda den hemska människan. " Den hemska människan" dog för två månader sedan, jag mördade han aldrig och jag ångrar inte vad jag inte* gjorde. Rose såg på alla andra, några grät några stumma och Rosalie slutade humma. Chiao♥ Simslovers



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tsimsf.blogg.se

Hej Vi är 2st tjejer som älskar sims. I den här bloggen kommer ni få läsa och se allt möjligt om sims 4 och lite där till. Chiao♡ Simslovers

RSS 2.0