Recension

Hej! Jag (Sofijah) tänkte göra en recension om semesterparadis, och jag vill säga att jag hinner skriva mer på bloggen nu:)
Recension: Semesterparadis är ett väldigt roligt spel som simmarna kan göra mycket saker, jag tycker att vara hotellägare va roligast. Men mitt spel försvann :( Jag hade gjort ett eget hotell som va 5 stjärnigt, men aja. När jag va liv-räddare va det ingen som behövde hjälp, det va rätt tråkigt. Båtarna tycker jag är väldigt fina men om man ska ha en motorbåt tex. så va man tvungen och köpa nån sak så man kunde ställa båten där. Det va jätte fina hus, dom flesta husen va husbåtar. Men såklart fanns det ju några hus uppe i staden. Om man dök (som människa eller sjöjungfru spelar det ingen roll) så kunde man hitta flaskor med kartbitar i till massa Öar som är försvunna men det va bara bitar så man va tvungen att leta runt. Om man är en människa så måste man öva på att snorkla för att kunna dyka på olika ställen. Hotellen va roliga att bo på också, tyvärr kommer jag inte ihåg vad staden heter. Ja.. Jag har typ inget att säga mer, jag kanske har glömt någon men aja. Bilden får tas

ciao simslovers♥
Saga
2013-10-05 @ 10:42:43

Bra men om man får barn med en sjöjungfru blir barnet människa eller sjöjungfru eller både och?

Svar: Den blir både och oftast men det märks när barnet blir tonåring, om den får en fena i vattnet så är den både och, då behöver den ofta ha vatten på sig :)
Simslovers

Rolo
2013-10-05 @ 13:57:33
URL: http://simnation.blogg.se

Till Saga: Det kommer synas om den har fjäll på benen. Det är 50 % chans att få en sjöjungfru om en av föräldrarna är sjöjungfru. Du kommer märka att Hygien-behovet byts ut mot Hydrenering. Detta höjs om simmen kommer i kontakt med vatten, ex när det regnar eller när den duschar. När simmen blir småbarn ser man fjällen och favoritmaten blir kelp.

Hoppas att det hjälpte :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tsimsf.blogg.se

Hej Vi är 2st tjejer som älskar sims. I den här bloggen kommer ni få läsa och se allt möjligt om sims 4 och lite där till. Chiao♡ Simslovers

RSS 2.0