Sims-skolanS

Hej
Jag-Rebecca har köpt the sims 3 universitetsliv och det var 50% rea! Också har jag köpt sims 3 medeltiden hoppas dem höga perukerna är med hihi. Ledsen för att vi nt skrev något igår vi ska försöka att alltid skriva varje dag. Oh skolan har ju börjat min skola började igår med upprop och Sofijah började idag. (Om du inte fattar rubriken kolla förra inlägget)
Chiao♥
Simslovers
 
Nasse
2013-08-21 @ 16:26:05

Jag tycker medeltids Sims låter roligast men du kanske tycker annorlunda?

Svar: Hej kul att du gick in och kommenterade på vår blogg. Min sim Rebecca tycker hon är lika förväntasfull inför båda spelen men...om jag bara hade köpt ett spel så blir det universitetsliv :-$Chiao♥
Simslovers
Simslovers

Fia
2013-08-22 @ 14:54:32

Vilken bra rabatt du fick. Hoppas du gillar spelen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tsimsf.blogg.se

Hej Vi är 2st tjejer som älskar sims. I den här bloggen kommer ni få läsa och se allt möjligt om sims 4 och lite där till. Chiao♡ Simslovers

RSS 2.0