Sims på mobilen

Hej
Idag sa alla mina kompisar "Sims?..."
ja sims vet ni inte vad det är och då såg alla ut som ett frågetecken ingen tänd glödlampa där alltså. Jag har gjort en sims familj av dem som jag kan lägga upp i helgen om jag hinner, många läxor. Men Nicki (så heter en av mina vänner fast i Sims världen) har sims på sin mobil. Och jag undrade hur det såg ut där Först av allt Sims på Datorn och Sims på Mobilen är nästan helt olika saker tycker jag iallafall men här är 3 saker som skiljer sig från datorn och om vad det är (kommer berätta mer detaljerat när jag har testat lite)
* Man har uppdrag på mobilen/ipaden

* Man har en hund från början

*I början kan man bara vara i sitt hem,trädgård tills man klarat lite uppdrag så man kommer till staden *Man kan inte använda fusk på mobilen
(Bild kommer)

Chiao
Simslovers



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tsimsf.blogg.se

Hej Vi är 2st tjejer som älskar sims. I den här bloggen kommer ni få läsa och se allt möjligt om sims 4 och lite där till. Chiao♡ Simslovers

RSS 2.0